Doprava zdarma od 1 200 CZK!
Zákaznická podpora:+420 777 428 434info@herbonia.cz
Měna
CZK

Doprava a platba

  • Objednávku můžete uskutečnit zde v e-shopu, který je pro Vás otevřen 7 dní v týdnu 24 hodin denně.
  • Zásilky jsou expedovány v nejbližším možném termínu po objednání v rámci ČR u zboží, které je skladem. Veškeré zboží, které je u produktu označeno skladem, skutečně skladem máme. V případě, že je více objednávek stejného produktu a dojde k doprodání zboží, je zákazník informován e-mailem nebo telefonem o možném zpoždění objednávky. Zákazník může tuto objednávku samozřejmě upravit či zrušit.

    Nabízené způsoby dopravy: 

     

    KURÝREM

    Doručení kurýrem DPD 
    Doručení Kurýrem Zásilkovny 

    Při nákupu nad 1500 Kč je doručení zdarma
    Doručení do 24 hodin během pracovních dnů (objednávky do 14:00)
    SMS zpráva den před doručením balíku
    SMS zpráva v den doručení balíku s časovým rozpětím příjezdu kurýra
    v případě neúspěšného prvního pokusu o doručení, kurýr se pokusí balík doručit ještě dvakrát, případně po telefonické dohodě
    sledování Vašeho balíčku přes internet nebo na infolince 

    ZÁSILKOVNA  

  • Doručení zboží do výdejních míst v síti Zásilkovny s označením Z-point. Jakmile je zásilka připravena na Vámi vybraném Z-pointu, přijde Vám potvrzovací e-mail a SMS. V potvrzovacím e-mailu a SMS obdržíte heslo pro vyzvednutí zásilky, které nadiktujete obsluze výdejního místa.

       ČESKÁ POŠTA – BALÍK DO RUKY

  • objednaný produkt je doručen prostřednictvím České pošty a jejich služby obchodní balík do 24 hod. od doby podání odesílatelem
  • v okamžiku expedice zásilky jsou Vám na e-mail nebo SMS doručeny informace vč. podacího čísla balíku
  • kde se Váš balíček nachází, si můžete ověřit v online systému České pošty
  • v případě, že Vás doručovatel nezastihne na uvedené adrese, bude zásilka uložena na příslušné poště s tím, že do schránky Vám bude vložena informace o uložení zásilky. Zároveň Vám bude doručena SMS a e-mail s informací o nezastihnutí na uvedené adrese
  • na poště bude balíček uchován k převzetí maximálně 6 dnů
  • v případě, že jste si zvolili platební podmínku 50% záloha + 50% dobírka, uhradíte doplatek kupní ceny (50 %) kurýrovi České pošty při předání zásilky
  • prosíme, zkontrolujte při přebírání balíku stav obalu zásilky. Pokud zásilka vykazuje vady, rozbalte ji pouze v přítomnosti dopravce. V případě jakýchkoli pochybností odmítněte zásilku převzít a ihned nás informujte, abychom si domluvili další postup. Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození či ztrátu obsahu později, nemůžeme již vstoupit do případného reklamačního řízení mezi vámi a doručovací společností. Na pozdější reklamace nemůžeme brát zřetel. Pokud zásilka žádné vady nevykazuje, není dopravce povinen vyčkat na otevření zásilky.
  • v případě, že převezmete zásilku a až po otevření zjistíte, že její obsah je poškozený, kontaktujte zákaznickou linku České pošty na čísle 840 111 244. Reklamaci poškozené zásilky je možné uplatnit zpětně, a to až 3 dny.

     

    ČESKÁ POŠTA – BALÍK NA POŠTU

  • Zásilka Vám nebude doručena do práce či domů, ale na vybranou pobočku České pošty (můžete vybrat z 2700 pošt) do 24 hod. od doby podání odesílatelem
  • O možnosti vyzvednutí zásilky budete informování SMS či e-mailem
  • Pro zásilku si na poštu bez této výzvy nechoďte, může se stát, že ještě nebude připravena k vyzvednutí
  • Pro vyzvednutí zásilky budete potřebovat doklad totožnosti a podací číslo zásilky nebo e-mailovou adresu či tel. číslo
  • V okamžiku expedice zásilky jsou Vám na e-mail doručeny informace vč. podacího čísla balíku
  • V případě, že jste si zvolili platební podmínku 50% záloha + 50% dobírka, uhradíte doplatek kupní ceny (50 %) při předání zásilky na vybrané poště
  • Prosíme, zkontrolujte při přebírání balíku stav obalu zásilky. Pokud zásilka vykazuje vady, rozbalte ji pouze v přítomnosti pracovníka pošty. V případě jakýchkoli pochybností odmítněte zásilku převzít a ihned nás informujte, abychom si domluvili další postup.
  • Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození či ztrátu obsahu později, nemůžeme již vstoupit do případného reklamačního řízení mezi Vámi a doručovací společností. Na pozdější reklamace nemůžeme brát zřetel.
  • V případě, že převezmete zásilku a až po otevření zjistíte, že její obsah je poškozený, kontaktujte zákaznickou linku České pošty na čísle 840 111 244. Reklamaci poškozené zásilky je možné uplatnit zpětně, a to až 3 dny.

       

 

    OSOBNÍ ODBĚR

  • Osobní převzetí v současné době nenabízíme

 

Nabízené způsoby platby:

     NA DOBÍRKU

  • za zboží neplatíte předem
  • zboží zaplatíte v hotovosti při převzetí zásilky
  • cena za službu je 25 Kč

 

     PŘEVODEM

  • po vyplnění informací o Vás na stránce dokončení objednávky obdržíte fakturační údaje a variabilní symbol
  • platbu můžete provést ve Vašem internet bankingu nebo využít QR kód
  • stejné údaje obdržíte i na Vámi uvedenou e-mailovou adresu
  • tato forma platby je zdarma

    PLATBA KARTOU 

  • po vyplnění informací o budete přesmerováni na platobní bránu Comgate: https://www.shoptetpay.com/sk/
  • Platobní brána umožnuje platby kartou a platebními tlačítky bank se základním vysvětlením průběhu platby
  • V připade komplikaci s platobnou bránou můžete kontaktovať přimo provozovatele: Shoptet pay

     

Bankovní účet pro úhradu 

CZK účet / FIO Banka
Číslo účtu: 2202804276/2010
IBAN: SK1983300000002202804276
SWIFT / BIC:FIOZSKBAXXX

EUR účet / FIO Banka
Číslo účtu: 2902804269/8330
IBAN: SK3183300000002902804269
SWIFT / BIC: FIOZSKBAXXX 

V případe dalších dotazů se na nás neváhejte obratit telefonicky na čísle: 777 428 434 v pracovní dny od 8.00–15.00, nebo e-mailem: info@herbonia.cz